fredag 9 juli 2010

SOMMAR!!!!
Äntligen sommar! Varmt och skönt, hoppas solen håller i sig lääänge!
Förra helgen var hela familjen samlad vid husvagnen :) Tog båten ut till Sandön , stekte och badade hela dagen! Åkte hem lagom till fotbollen som vi fick kolla på en knacklig tv mitt ute i skogen :) Jag och Siss startade grillen och bjöd på en utsökt middag :) Gott kött, potatis med purjo,vitlök,grädde,vitlöksbröd,sallad.....haft en träningsvecka efter den middagen? Nej...men hade varit behövligt :)
Däremot har veckan varit fylld av jobb! Många som vill bli fina innan semestern drar igång! Min ledighet börjar först om en vecka :) Veckan framöver jobbar jag själv på salongen, kommer att sakna mina medarbetare ;)
Har fyllt kvällarna med jobb,filmer, gräsklippning, planterat blommor (vet inte varför jag behöver göra det varje vecka..har tydligen inga florist händer ;) kvällsbadat, Rosékväll i bökhult, Bio Eclipse! Kan man begära mer?? Underbara sommar säger jag bara!

I Måndags tog Siss, Julia och jag med korgen till bökhult och drack Rosè och uppdaterade :) Skulle badat men mysigare att sitta i solen och ha det gott :)

Tisdagen bjöd på ännu mer mys i Växjö! Jag, Idan ,Malin och Martina åt på Akropolis!! Min älsklingresturang! Efter det var det Bio, Eclipse. Måste säga att den var kanon! Hoppas nu bara att det inte tar lång tid tills nästa film! Kom hem sent och upp och jobbade tidigt på onsdagen. Känner mig inte som människa...behöver en rejäl sovmorgon, NU!
Ikväll gjorde jag potatis i vitlök,olivolja,gräslök röra :) Till de Revben och såklart, ROSÈ !
Imorgon blir det barndop för lille Anton ! Sen åker vi viare till Tylösand för att se vad After Beachen har att erbjuda! Hoppas på en trevlig helg...:)


Julia äter jordgubbar i solen i bökhult :)
Siss i bökhult :)

Skararp!! Älskar detta ställe!!! Syrran o jag!


Har det gott efter en dag i solen på sandön :)



Bad på sandön!



Tävling?:)






Dady :)





Grrrrisen!







Underbara......









Hihi har man det gott eller? Pappa, Emma, mamma :)









Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar