onsdag 14 april 2010


Vilken underbar start på dagen jag haft! Tog mig i kragen imorse och var ute och promenerade vid klockan 6! Inte likt mig men tror jag ska göra det oftare för det var så skönt efteråt! Åt en jättegod frukost när jag kom hem. Kokt ägg, kaffe, blåbär/hallon smoothie och skinksmörgås :) Tänkt om man orkade göra det varje dag!

Det börjar bli en riktigt härlig årstid ute! Solen skiner hela dagen, lite blåsigt men det kan man stå ut med, blommor har börjat komma upp i trädgårdarna, folk sitter ute och solar! Jag älskar våren!
Jag har såååån lust att ta någon sista minuten resa!! Jag är så sugen! Bara ligga och lata sig på en solstol. En vecka går bra att göra så...två veckor blir jag rastlös. Mattias? Han är inte sugen på utomlandsresa :)
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar