tisdag 20 april 2010

Go kväll.

Har varit en lång men rolig dag på jobbet! Mamma kom och klippte/färgade och jag o gerdan lyckades övertala att färga det mörkare. Mamma är oftast med på allt så vi körde på och är väldigt nöjda med resultatet :)

Sen for vi till Ikea och mamma köpte ett nytt sovrum kan man säga :) Ska det göras om så ska det! Jag hittade även lite saker som ska pryda min nya hylla. Hoppas på att få upp den imorgon!

Mattias är hos Viktor ikväll så jag ska bara bädda ner mig framför tvn och titta på Desperate Houswifes och dricka Te. Såå tråkigt att det snöar ute idag! Från att ha varit 15 g och klarblå himmel till snö? :(

Ha en fin kväll!


Mamma hade fokus på hyllorna och inte kameran :) Roligt att göra "makeovers" där det verkligen blir skillnad!
Jättedålig bild från visningen igår. Jag hade glömt kameran till den bästa visningen vi varit på!!!!



Igår var flickorna på visning i kristianstad! Sååååå fantastisk bra!! Aldrig varit på bättre! Björn Axén och jag glömde kameran hemma så tyärr får ni inte delta i de grymt bra frisyrerna/makeup /Mode.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar