tisdag 9 mars 2010

Underbara tisdag!

Slutade tidigare idag och det har ju varit såå härligt väder så jag och syrran tog en långpromenad i solen!
Åkte hem och tog en nap faktiskt. Var hur trött som helst efter våra nattliga bus ;) Sen har jag gjort detta:

Putsat/städat bilen insida och utsida
Städat hela huset, tvättat, torkat golven
Städat trädgården. Rensat allt skit som kommer med snön, slängt sönderspruckna krukor som frusit, slängt blommor mm
Handlat
Lagat mat

Viktor åt här ikväll också och nu har grabbarna åkt iväg för att träna. Jag myser ner mig framför datorn istället :)

Ja, då ska vi berätta om gårdagen. Jag hämtade upp syrran efter tio på kvällen när hon slutat jobba. Åkte mot Markaryd för att hämta en home made 25års skylt till Sandra som knappt gick in i bilen :) Körde ut till Henrik och Sandras hus och släckte ner lyserna och bilen :) haha så roligt att smyga! Sen gjorde vi lite bus och satte upp fina skylten. Sjöng för henne och bjussade på muffins med ljus i :) hihii Glad hon blev!!! Sandra hade fått 7 olika sorters kakor så det satt vi f yra och mumsade på med Te kl tolv inatt :) hihi mysigt värre!







Skylten:)

Sju sorters kakor :)




En glad Sandra :)


Syrran med frigolit bitarna :)




Vi bakade muffins i bilen:)






Emma och Jag






Hihi lite trång att blåsa ballonger i bilen ;) Haha men roligt hade vi!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar