onsdag 31 mars 2010


ONSDAG
Eftersom Gerdan är på semester och Sofie har påsklov är det mer än mycket att göra på jobbet. Imorgon är jag själv på salongen och skulle egentligen sluta lite tidigare men vi får se . Jag behöver ledighet NU! På kvällen åker jag och älsk till Växjö för att fixa och dona med lite saker :) Sen är det sooovvvvmooorgon!! På fredag blir det party här hemma sen speakan!

Ikväll har jag, syrran och Ida varit på modevisning! Du var superduktig sofie!! Och fick med mig en liten godsak hem:)
Man har ju underbara kunder måste jag säga! Förra veckan fick vi en hel låda med nybakade kringlor, idag fick jag nötkaka av Elsi och Hermankaka av en annan kund :) hahah den hä hermankakan har man ju hört talas om:D Jag ska nu sköta denna så herman inte dör. Haha så roligt på pappret står det "Herman är hungrig"!!! Rör om herman så blir han go och gla! haha gulligt! Vi får se hur detta går:)
Tack ni är underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar