tisdag 16 mars 2010

HJÄLP!

Vi har blivit fler i det lilla huset! Myror har invaderat oss! Paniken hos mig är på max!!! Nej det är inte så illa men minsta lilla sån sak får jag panik! Nu är alla medel som kan stoppa dessa små kryp i vårt hus! Jag fick panik och köpte allt jag kom över. Ni hör ju, jag är i chock och kan inte skriva, ordet panik används för flitigt!

I fyra timmar har jag vändt upp och ner på hela huset! Här är kliniskt rent ÖVERALLT!!! Så jag ska kunna se dom små j******. Halva huset är avspärrat med myrr och andra medel. Vi får hålla oss till vissa "ytor" här hemma.

Ok, jag överdriver nog lite. Men inte med städningen vill jag lova! För mig är det såhär illa bara för att jag avskyr små "invaderare"! Nu ska jag in i duschen. Bara jag har sett en myra kliar hela kroppen.
Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar