måndag 11 januari 2010

FRISÖR/MÅLARE

Just nu jobbar jag dagtid frisör, kvällstid målare :) hehe såå roligt att äntligen ha ett projekt på gång igen med huset. Eftersom det är ruskigt kallt ute har projektet med trädgården avstannat. Får ta ut den stora målarpenslen till våren istället!
Just nu sker den en variant av light renovering av köket! "Fjärde gången gilt" så är jag äntligen klar med målandet! Än så länge ser det jättefint ut! Charli har fått förbud att vistas i köket för tillfället, annars blir det ingen rödbrun vovve vi har längre utan vit :) Jag tycker jag ser dubbelt, är sne i nacken och har fått en och en annan extra slinga i håret :) Efter att har varit koncentrerad till max blir det en promenad nu sen sängen tror jag. Men aaa, kan inte sluta förändra, det blir såå bra! Gött att ge sig själv lite extrapoäng ibland!


Lunchade med söta Jenny och Ida idag på Hartmans! Sen på fredag blir det mys i Växjö i Idans nya lya! Mysigt ! :)


Hoppas på en ikeatripp imon så köket blir klart denna veckan!
Kram från en trött "hemmahantverkare" :)

1 kommentar:

  1. Längtar tills ni kommer upp på fredag:) Ska bli skoj att träffa dig och Malin. Bio, äta gott och mysa! Kram

    SvaraRadera