fredag 11 december 2009

Gos med moster Emma
Gos med mig :)
Har idolmys hemma med Syrran! Äntligen har Charli fått träffa moster :)

Han har även träffat katterna här hemma. Kunde blivit en katt mindre, tror Charli såg dom som två kaniner. Jag lyckades rädda Astrid men hon rev mig så jag fick två blodiga händer. Katterna sover ute inatt!


Fick även göra en annan rolig sak idag :/ Charlis åktur i nya bilen blev inte så lång igår eftersom han inte alls ville sitta bak själv utan vara framme med mig och Mattias (fattar vi väl..?) Så jag fick glatt ta fram plånboken och köpa bur idag! Passade bilen perfekt ( trodde inte jag skulle hitta någon så fort!!) Tog ut exemplaret i bilen och den satt som en smäck! Challe åkte glatt med hem till mormor och morfar :) Skönt att han gillade buren. Somnade direkt :)


2 kommentarer:

  1. Jag blir så avundsjuk när jag ser hur ni gossar med honom men även glad.Jag har ju några andra att gossa med men alla är ju speciella.Hur gick det med katten och dig,Du har väl gjort rent såren noga.

    SvaraRadera
  2. Hej! hihi ja det är så mysigt med honom! jag ska faktiskt in til akuten nu och få stelkrampspruta eftersom katten bet mig. Det är tydligen nån bakterie dom har i tänderna. Men det blir nog bra :)
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera