måndag 21 december 2009

Halloj!

Har visst haft lite bloggtorka på sistone. Inte för att det inte hänt någonting. snarare tvärtom! Gjort massor med mysiga saker! Vi har fått massor med snö och det är 10 minusgrader ute, Charli älskar snön och den friska luften så det har varit många och långa promenader med challe och en frusen sambo :)

Jag, Martina och Ida tog en shoppingtripp till Kristianstad i lördags! Väldigt mysigt att shoppa där, vilket jag aldrig gjort. Men det blir fler gånger! Åt på ett mysigt ställe och shoppade massor :)

Det är full rulle på jobbet nu innan jul. Nu finns inga tider kvar så det blir rätt mycket i mellandagarna också :) Jag tänkte tipsa om en superbra julklapp! LANZA INPCKNING HAIR RESCUE! Jättebra inpackning för 199kr!

Och jär har jag lite fina vovve bilder :)


Mysigt att gosa med moster Emma


Charli fick en liten för tidig "julklapp" av oss idag! Visst var det fint? Bra också ifall han någon gång skulle ta sig ut på eget äventyr.

Visst blev killen fin med nya halsbandet?


Snö snö snö!! Rullar mig jättemånga gånger i snödrivorna!



Challan gillar snön :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar