onsdag 30 december 2009

Haft en mysig dag med Mattias på Väla! Inhandlade några fina saker och åt väldigt gott! Har varit ute en långrunda med den fyrbente nu och vi båda ligger under filten nu för att tina. Sååå kallt ute :)

Ikväll blir det lugnet själv. Mattias ska spela innebandy och jag har tänk att bädda ner mig och Charli framför en bra film med lite Te :)

Jag har haft lite idétorka med smyckeverkstan, men ikväll tog jag mig tid till att göra ett armband till mig själv. Blev väldigt nöjd :)



Såhär blev armbandet! Kommer nog användas flitigt!

Charli tyckte jag var tråkig som inte lekte med honom istället och så här gick det med apan :) Stoppning i hela huset sen :D

4 kommentarer:

  1. Vilket fint armband!!
    Har du så att du kan stansa bokstäver o sånt?? Gud vad roligt. Har jag berättat att jag va på smyckestillverkning i Tyringe innan jul? Det va verkligen jätteroligt o jag tänkte att det lät som något för dig! Då hade hon inte så att hon kunde stansa men det vet jag att hon har nu!
    Kram & gott nytt år!!

    SvaraRadera
  2. Hihi,det där med att ta ur stoppning kan ligga i generna.Sunni(Charlies mamma) gör lika.Hon tar allt och sliter ut stoppningen för att komma åt pipen.Jag köpte en gummianka som hon hade i flera år,den gick hon bet med.

    SvaraRadera
  3. Johanna: Nej det visste jag inte! Guu va roligt! Vad heter det stället där de är ? Du kanske är sugen att gå igen? :) Jag har så jag kan gravera men har inte gjort det så mycket så det behövs lite övning, men nu tycker jag det är jätteroligt!
    Ha det bra och Gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Maritha: Hihi ja han tyckte det var jättekul, som tur är åt han ingen stoppning men det var roligt att dra ut allt från apan :) Gott Nytt År till er! Hälsa vovvarna!

    SvaraRadera