tisdag 8 december 2009

'


Ätit tacos ikväll! Sååå gott! Även Charli fick festa till det med lite köttfärs och grönsaker istället för fodret. Hela skålen klinisk ren med ett salladsblad kvar! haha ätit upp alla andra blad och grönsaker utom denna lille stackaren :) heheh go han är!

Mattias ska åka till Adde senare ikväll så jag och C ska ha myskväll framför desperate houswife. Tycker det och Grey´s börjar bli lite till överdrift. Men få ge det någon chans till.

Eftersom vi är en mindre på salongen denna vecka har vi trixat och ändrat tider för att alla ska bli lite nöjda, så det är verkligen full rulle nu. På torsdag jobbar jag på Nicklagården och klipper hela dagen sen är jag tillbaka på salongen på fredag igen! Sofie kommer ju och jobbar hos oss på torsdag när jag är iväg så Gerdan slipper vara helt själv. Sen i framtiden får vi se om Charli joinar oss ladies på jobbet :)?

1 kommentar:

  1. Man får gratulera så här i efterhand till Gesällbrevet.Jag är in flera gånger om dagen och ser efter om det hänt något nytt med Charlie.Lilla Igge saknar honom.Det finns ingen som vill leka med honom nu som Charlie gjorde.
    Det var en fin bil och den mörka klädseln kommer att bli upplyst av matchande röda strån.
    Kram till er från Malungsgänget

    SvaraRadera