måndag 30 november 2009


Jobb idag, färgade b.la svärmors hår :) Sen åkte jag , katarina och Tilda till fröhandeln och handlade koppel och olja till Tilda.
Har varit superduktig idag. Jag tog ett städryck i kylskåpet. DDet händer inte ofta kan jag säga, hade jag inte tagit ut en del hade de sprungit ut av sig själva om nån veckan. Kylskåpet var då kliniskt rent, all nyinhandlad mat låg fint på varsin plats (inte allt slängt in på första hyllan och tomt på den översta) . Nu när jag kom hem från syrrans place möttes jag och Mattias av en otrevlig syn när vi öppnade kylen. Om det var ett hav av Soya där nere var det en sjö på översta hyllan, två flaskor soya hade sipprat sig in i vartenda liten springa, in i ostpåsen längs väggen, in i öppnade kräm förpackning och mjölkförpackningar. AAAAAAAAAAAAAAAAAA
Allt jobb var tillbaka, till det tredubbla!
Nu har jag skjölt vartenda produkt och mattias diskar nu vartenda hylla. Lär få ställa mig och skura väggarna igen. Usch, vill gå och lägga mig.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Har iaf haft en mysig kväll hos syrran med klädprovning och Te :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar