fredag 20 november 2009

Huset är kliniskt rent ända fram till tvättstugan. Där stängde jag dörren! :) Får man göra ibland.



Putsat alla fönstren ( fortfarande inga gardiner uppe) :)

Nya sänglakan! Ska ha dessa till Jul också, för när man vänder dom är de röda och jättelite vitt! blir perfekt! 2 i en :)


Nya blommor, äntligen! Fönsterna har stått tomma och tråkiga senaste veckorna .





lilla musen har hittat in :)





Nu känner jag mig glad igen! Jag ska tänka ut vad det ska stå på menyn ikväll. Tacotallrik kankse? De är gott. Sen blir det fredagsmys med Idol, god mat, Mattias, efterätt och en bra film kanske? :)

2 kommentarer:

  1. Jag putsade alla fönster igår och på söndag e nya lakan inplanerade. Så skönt att ha fönsterna fixade så e det bara till o pynta nästa vecka =0) Så duktiga vi är!!

    SvaraRadera
  2. Åh det finns inget bättre än känslan när allt sånt är gjort. Och lägga sig i nybäddad säng :) Ja vi får en stor stjärna för detta :) Ha en bra helg!

    SvaraRadera