tisdag 20 oktober 2009

TISDAG
Jobbade sent ikväll. Så nu har jag duschat, ätit och bäddat ner mig framför tvn :) Magen mår prima ballerina idag och en sak är säker, jag kommer inte äta pizza på ett tag.

Idag klippte jag Ingegerd :) Alltid lika roligt att klippa en frisör :) hehe Imorgon har vi möte klockan åtta så det kommer nog bli en seg start på dagen. Tycker inte om att sitta och diksutera saker som jag absolut inte är intresserad av. I detta fallet handlar det om nya kassasystemen som ska infalla 2010. Våra revisorer kommer och ha möte om detta imorgon.

Idag kom tre negrer in på salongen, Emma , Julia och Nicklas! Haha fan va bruna dom blivit på fyra dagar i Athen! Snyggon! Stackars syrran kom hem kl två och började jobba kl tre! Jag har en duktig syster som jobbar samtidigt som hon har 120% skola. En stor stjärna till henne!



1 kommentar: