söndag 18 oktober 2009

Finaste Höst!


Älskar sånna fina dagar som idag! Var i stallet och gosade med Muffa! Ida och Johanna var ute och red när jag kom så jag borstade, flätade pannlugg, gosade och skämde bort sussi lite istället :) Hade med mig plockade äpplen från farmors trädgård och snacka om man blev populär då! hihi sussi gluffsade i sig och såg rätt nöjd ut :)


Åkte hem till mams o paps idag! Som vanligt har dom något projekt på gång. Nu skulle det läggas sten framför badtunnan! kommer bli superfint! Jag och mamma lämnade pappa med det jobbet och gick själva på en svamprunda. Jättemysigt men korgen var tyvärr tom även när vi kom hem igen

Tycker om denna bilden :) Jag och älskling i Turkiet!

3 kommentarer:

  1. Oj va du där o skulle rida när vi va ute! Förlåt!
    Hoppas att det blev bra när ni fick mysa lite i alla fall!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe ingen fara! Hon fick lite kärlek och äppel istället:)

    SvaraRadera
  3. Det va säkert bättre med kärlek o äpplen än o behöva ut o springa =0) Det hade jag tyckt i alla fall...

    SvaraRadera