fredag 25 september 2009

Jag var som en galning på Ullared! hihi hittade massa snyggt! Köpte även nya ljusstakar/ blomkrukor med samma mönster på som fick sin plats i tv rummet direkt! Imon ska jag plantera i dom :)
Bilder på de jag köpte kommer imon!
Vi åt på en jättegod resturang innan vi åkte därifrån! Sen var man ju lagom trött när man åkte hem. Ett glatt gäng hoppade i en 40 grader varm tunna och jag körde vidare till älmhult.

Nu har jag tänt massa med ljus, och ska se idol från internet. Konstigt nog är jag inte alls trött efter denna långa dag. Ska hoppa in i en varm dusch, sen ta på mitt nya fula HelloKitty nattlinne. Hihi Köper alltid ett sånt där. Inte just hellokitty men ett stort nattlinne. Kostar 29 kr och är de skönaste som finns att slänga på sig efter en dusch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar