tisdag 25 augusti 2009


Phu jag är helt slut! Har legat och krälat i landet hela kvällen. Nu ser det åtminstone ut som ett land. För tre timmar sen var det ogräs (typ vuxit till gräsmatta) , singelsten, rosbuskar och enbuskar som vuxit samman till en ända stor röra.


Men med gott sällskap ( myror, spindlar och tusenfotingar ) och min lille spade gjorde jag landet fint. Iof är det bara jord, men jorden är brun som den ska vara och inte grön som förr. Rosenbusken står för sig själv numera och buskarna är nerklippta och fina :) ÅÅ va duktig man känner sig!
Efter det vågade jag knappt röra mig i lägenheten så det fick bli duschen i en halvtimme för att bli ren :)

På med mysklänning och håret i en knut, det mysigaste som finns!


Jag och fina tias åt Kinamat ikväll, känns olagligt en tisdag, men åååå så gott det va! hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar