fredag 28 augusti 2009




Nu är mamma och pappa skjutsade till tåget, med det menas att jag har egen bil hela veckan, glad fanni!






Lasangen blev supergod! Mattias , Viktor och Adam har åkt hem till Viktor för att ha grabbkväll. Jag har duschat, fått på mig söta pyjamasbyxor med apor på och släng mit i soffan inlindad i ett mysigt täcke :) hihi kan man ha det bättre...(jag har tända ljus, film och godis ) hihi






Imorgon kommer blider här på bloggen på mitt lilla projekt jag haft ute i trädgården med stenarna. Superfint blev det!

Jag har gjort smycken ikväll!




Ett brunt flätat som sitter ihop med ett riktigt blodrött band. Två berlocker, jättefint!








Ett brunt flätat band med hjärta som berlock. Enkelt och fint!

2 kommentarer:

  1. Superfina armband bir det halsband oxå,ser fram att se bilderna på trädgården ha det gott kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Japp, men det regnar ju ute så bilderna ser ju så trista ut då :( Har ni det bra i Hellevik?

    SvaraRadera