måndag 31 augusti 2009


Såhär låg jag, med rosenblad och nerbäddad med täcke :) haha



Halloj!!

Jobbade till två idag sen var det ansiktsbehandling som stod på schemat! Fick det utav the Ladies på jobbet i födelsedagspresent. Sååååå skönt det var! Jag ska unna mig det oftare!




Sen for jag hem till Hamra för att ta hand om katterna lite. Haha den som brukar vara tuffast, hårdast, tjurigast, snobbigast, var den mysigaste, snällaste gosigaste Astrid. Hihi snacka om att dom saknar mamma o pappa :)

Och vet ni vad jag gjort nu.....Jag har målat vårt skrivbord. Ett gammalt rostigt, nu svart högglansig färg :) Blev sååå fint. Och jag målade i 120 för att inte det traditionella sverigevädret skulle braka loss.




Kommer bilder på det imon när färgen torkat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar