måndag 15 juni 2009




Måndag




I fredags firade vi studenten. Shit, jag fattar inte att det är ett år sen min student :/ Det regnade genom utspringet men de var lika glada för det :) Sen var det party party! Tack för en mycket trevlig förfest Ida! :)






Var i Halmstad i helgen och firade älsklingens födelsedag! Han gick med på att gå på stan någon timme så jag var glá jag med! Hittade tre klänningar och två tröjor. Mattias hittade också mycket så vi trivdes som fisken i vattnet. På kvällen var vi ute och åt plankstek! Tröttnar aldrig på planka, världens goaste ju! Sen stanade vi över i min lägenhet.




Igår hade vi midsommar planering! ÅHHH va kul det ska bli! Imon packas väskan!

Nu har jag gjort kvällsfika och tittar på Cityakuten. Börjar inte förrens tio imon så funderar på att slå på en rysare!



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar