söndag 24 maj 2009

STORLEKEN HAR INGEN BETYDELSE!


Även denna helgen har varit helt underbar! Vi har varit vis husvagnen och grillat gott och bara tagit det lilla lugna. I lördags var och jobbade lite, mycket med bröllop och sådant nu :) Men sen for jag till husvagnen igen. Och vet ni??? JAG HAR FÅTT FISK!! Jag har alltid bara metat, tagit små söta abborrar och slängt i dom lika snabbt igen för jag tycker synd om dom :) Men nu ni, jag glindrade och det nappade! En överlycklig fanni höll nästan på att trilla i vattnet av lycka ( kanske lite överdrivet men...) Detta är då inget bottennapp skrek jag! Trodde nästan firren skulle släppa draget av mina ljudvågor :) Men upp kom den och liten var den! Haha men jag var lika glad för det, jag fick fisk iaf och jag fick känna "rycken" i spöet :) Storleken har alltså ingen betydelse!

Ser ni min gädda...??? Knappt inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar