söndag 26 april 2009



L Ö R D A G






Vilken härlig dag.
Jag och M åkte och kollade på Carolins skola och vad de gjorde osv. Måste säga att det var den mysigaste skola jag varit på! Tänk er lite "bulleby" känsla med äldre hus, alla känner alla. Det kändes liksom inte som en skola direkt.



Vi hade verkligen inte planerat någonting på lördag kvällen, men det blev hur bra som helst! Vi packade in oss i bilen och for till Göran och Katarinas husvagn i Halmstad! Vilka snälla svärföräldrar man har, vi bara kommer och vållgästar hela tiden och alltid blir det lika roligt och alltid känner man sig lika välkommen! Jag och M köpte med oss pizza och åt på kampingen. För övrigt var det den godaste pizza jag ätit! Kan verkligen rekomendera Veronas Ciao Ciao pizza!
Sen blev det kortspel och skratt hela kvällen! SUperlyckad lördagskväll alltså!









Hihi Tias djupt koncentrerad på körningen och jobbiga jag kommer fram med kameran :/ hihi






Detta koncentrerade jag mig på ;) Mums!

1 kommentar:

  1. ni får ju komma o hälsa på mig o Johan nästa gång ni är i halmstad också:D

    SvaraRadera