fredag 20 mars 2009

Härliga fredag!
Började dagen med frukost på Café Deres! Sen gick jag tidigare till jobbet för att ta en kaffe och läsa nya SE&HÖR :) Så skönt att börja dagen lugnt .

Nu har jag fixat lite i lägenheten, skulle bli sminkad av Elin ikväll men vi skjuter på det till måndag. Båda kände att vi hade mer energi då :) Jag ska sitta modell i malmö på hennes gesäll dag, ska bli kul!
Jag tänkte att jag skulle ner och fixa lite i byn nu, inhandla något att äta och lite godsaker till ikväll. Tänkte jag skulle ha maten redo till let´s dance och när mattias slutar jobba . Tråkigt för honom att jobba kväll en fredag :)

Skönt att vårt internet har börjat fungera igen, får se hur lång tid det håller.

Här är lite bilder från min och Mattias helg i Halmstad med mamma o paps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar