lördag 21 mars 2009

BAD


Hello!
Gårdagen var väldigt lugn, godis och mys framför let´s dance. Helt rätt personer som gick vidare!! Håller främst på laila och tobias men Magnus kan också vinna! Jag tycker det var bra att Morgan fick åka. Visst, han är jättebra på att dansa (Jag vet att det är de tävlingen går ut på...) Men jag stör mig såååå på att han drar sina tråkiga skämt. Han kan inte säga en ända mening utan att göra gester med ett bultande hjärta eller himla med ögonen. Tråkigt.

Idag blir det roligt! Jag och Mattias och barnen...hahah roligt det låter. Jaja Jag Mattias och mina småkusiner ska åka till Halmstad och bada och ha en heldag där! Dom fick det i födelsedagspresent istället för leksaker (som dom redan har en miljon av ) . Och dom verkar ju uppskatta detta mer. Lisa hade gjort en räknaner kalender som hon drog av en lapp varje dag på. Hihi sött!

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar